Fakturering | Timeregistrering og Projektstyring | Abonnement/aftalestyring | Opgave og aftalestyring | CRM

Økonomi, ERP og CRM, time og projekstyring for mindre og mellemstore virksomheder..

Indtægter under myBiss Business System omfatter følgende:

Indtægter modulet bruges til at registrere indtægter (feks. betalinger fra kunden). Hvis kunden ikke kan eller vil indbetale fuld fakturabeløb (betaler feks. i rater), kan man gå ind under indbetalinger og registrere beløbet som kunden har indbetalt med en reference (Fakturanr). Når en faktura under fakturalisten markeres som betalt indsættes hele beløbet under indbetalinger. myBiss checker for om der er registreret en betaling for den faktura og trækker automatisk fakturabeløb - indbetalt beløb tidligere og opdaterer kundens skylder beløb heraf. Hvis ikke der er registreret en indbetaling med fakturanr der registreres som betalt, så er det hele fakturabeløbet der sættes ind som indbetalt under indbetalinger modulet.

Som noget nyt kan man med myBiss indlæse bankfiler (eksport af csv), og hvis man feks benytter betalingsid (girokort) og import filen fra banken refererer til denne betalingsid, så vil myBiss automatisk matche betalingsID i systemet og sætte faktura status til at være betalt under "Fakturalisten", og samtidig vil der under indtægter oprettes en linie med faktura info, betalings dato, beløb, reference (betalingsid) osv. Nemt og effektivt!

Indbetalinger

| Copyright 2019 - myBiss ApS | CVR 39920816 | Smedeland 7, 2600 Glostrup | Alle rettigheder forbeholdt myBiss ApS |