Fakturering | Timeregistrering og Projektstyring | Abonnement/aftalestyring | Opgave og aftalestyring | CRM

Økonomi, ERP og CRM, time og projekstyring for mindre og mellemstore virksomheder..

Kreditnota processen i myBiss Business System omfatter følgende:

Efter at man har faktureret kunden for varer eller ydelser og leveringen er sket, kan man komme ud for at man selv har lavet en fejl, eller at kunden ønsker at returnere noget af eller alle varer der er leveret. Man skal derfor oprette en kreditnota i systemet. Der er flere måder at oprette kreditnota i myBiss:

1) Alle varer ønsket returneret (kreditnota for hele ordre/faktura).

2) Antallet af en bestemt vare eller ydelse skal returneres (Der er registreret 10 stks af vare xx og 5 af dem skal retur).

3) En bestemt vare eller ydelser skal returneres (Der er registreret 10 stks af vare xx og alle 10 skal retur).

4) Der er ingen returnering af varer eller ydelser men man vil kreditere kunden for denne ordre (varen var defekt men ingen returnering er sket).

Hvis man benytter Lagerstyrings modulet under myBiss, vil punkt 1,2 og 3 opdatere beholdningsmængden. Bemærk at det kun er antallet i aktuel kreditnota der opdateres, da der i myBiss kan oprettes flere kreditnotaer for enkelt faktura.

| Copyright 2019 - myBiss ApS | CVR 39920816 | Smedeland 7, 2600 Glostrup | Alle rettigheder forbeholdt myBiss ApS |