Fakturering | Timeregistrering og Projektstyring | Abonnement/aftalestyring | Opgave og aftalestyring | CRM

Økonomi, ERP og CRM, time og projekstyring for mindre og mellemstore virksomheder..

Rykkerprocessen i myBiss Business System omfatter følgende:

myBiss Business System giver dig mulighed for at oprette og sende breve (og mails med rykker pdf) til kunder, der ikke har betalt deres gæld før en bestemt forfaldsdato og gøre kunderne opmærksomme på deres overforfaldne betalinger.
Fakturalisten indeholder en visningsknap der kan vise kun forfaldne fakturaer. Man kan herfra vælge at udskrive en rykker, at sende en rykker med mail for en enkelt faktura, eller en masse rykker funktion, der printer alle rykkere med et klik. Systemet registrerer selv om det er den første rykker eller anden rykker, og forhindrer brugeren i at sende anden rykker inden der er gået juridiske 10 dage.

Som noget nyt kan myBiss nu også klargøre en faktura til inkasso behandling, dvs. den samler faktura + rykker 1 + rykker 2 til en samlet PDF fil som kan sendes med mail til advokaten eller printes ud og sendes med post.

Sådan ser rykkeren ud for ovenstående forfalden faktura (rykker 1).

Sådan ser rykker 2 ud for samme faktura:

| Copyright 2019 - myBiss ApS | CVR 39920816 | Smedeland 7, 2600 Glostrup | Alle rettigheder forbeholdt myBiss ApS |